1. Сутність й еволюція розвитку маркетингу. 2. Форми, види й типи маркетингу (М). 3. Принципи, функції й методи маркетингу. 4. Нормативно-правова база М діял-ті в Укр. 5. Модель М діяльності на сучасному етапі. 6. Маркетингове середовище підпри?мства. 7. Хар-ка маркетинг інформаційних систем. 8. Сутність і класифікація М досліджень. 9. Міжнародний кодекс по практиці маркетингу й соціальних досліджень. 10. Процес дослідження маркетингу. 11. Конкуренція, її види й методи ведення конкурентної боротьби. 12. Вибір маркетингової стратегії залежно від типу конкуренції на ринку. 13. Сегментація ринку, її сутн і признач. 14. Стратегії сегментації. 15. Сутність і значення SТР-маркетингу. 16. Стратегії позиціювання й вибору цільо-вого сегмента. 17. Потреби в системі маркетингу. 18. Товар й асортиментна політика в сис М. 19. Здійснення товарної політики й форму-вання асортименту. 20. Сервіс у системі М товарної політики. 21. Життєвий цикл товару. 22. Концепція життєвого циклу товару як критерій вибору М стратегії. 23. Якість і конкурентноздатність товару. 24. Товарний знак й упакування. 25. Планування й розробка нового товару. 26. Ціна в системі маркетингу. 27. Розроб цінов стратегій й їхня реалізація. 28. Розробка цінової політики й стратегічні рішення. 29. Тактичні маркетингові рішення. 30. Основи формуван стратегічних цін у М. 31. Політика цін життєвого циклу товару. 32. Склад і структура ціни. 33. Основні методи М ціноутворення. 34. Сутність і функції просування товарів. Комплекс М комунікацій. 35. "Паблик рилейшинз": сутність і заходи. 36. Стимулювання збуту. 37. Реклама в комплексі маркетингових комунікацій. 38. Види реклами. Переваги й недоліки. 39. Особисті продажі: сутність і види. 40. Маркетин політика розподілу й збуту. 41. Канали розподілу і їхній вибір. 42. Стратегії керування товарними запасами. 43. Маркетингові системи розподілу. 44. Маркетингові стратегії розподілу
|