Вступ. PAGEREF _Toc232454526 \h 2 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500320036000000
Розділ 1. ПРОБЛЕМА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ PAGEREF _Toc232454527 \h 4 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500320037000000
1.1 Теоретичні основи організації збутової діяльності PAGEREF _Toc232454528 \h 4 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500320038000000
1.2 Збутова політика та її значення для комерційного успіху підприємства. PAGEREF _Toc232454529 \h 12 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500320039000000
1.3 Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління збутом підприємства. PAGEREF _Toc232454530 \h 17 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500330030000000
РОЗДІЛ 2. Дослідження товарно-збутової політики підприємства Подільського пивзаводу. PAGEREF _Toc232454531 \h 37 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500330031000000
2.1 Загальна техніко - економічна характеристика діяльності PAGEREF _Toc232454532 \h 37 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500330032000000
Подільського пивзаводу. PAGEREF _Toc232454533 \h 37 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500330033000000
2.2 Аналіз структури товарного асортименту підприємства. PAGEREF _Toc232454539 \h 48 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500330039000000
2.3 Аналіз планування та організації проведення товарної політики Подільського пивзаводу. PAGEREF _Toc232454540 \h 55 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340030000000
РОЗДІЛ 3. Шляхи покращення збутової політики Подільського пивзаводу PAGEREF _Toc232454542 \h 66 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340032000000
3.1 Розробка товарно-збутової політики підприємства Подільський пивзавод PAGEREF _Toc232454543 \h 66 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340033000000
3.2 Розробка програми управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві PAGEREF _Toc232454544 \h 72 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340034000000
3.3 Шляхи покращення збутової діяльності підприємства Подільський пивзавод PAGEREF _Toc232454545 \h 76 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340035000000
Висновки. PAGEREF _Toc232454546 \h 92 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340036000000
Список використаних джерел. PAGEREF _Toc232454547 \h 95 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340037000000
Додатки. PAGEREF _Toc232454548 \h 98 08D0C9EA79F9BACE118C8200AA004BA90B02000000080000000E0000005F0054006F0063003200330032003400350034003500340038000000