СТУДЕНТСЬКИЙ ПОРТАЛП`ятниця, 29.03.2024, 13:46

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Навчальний матеріал | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Курсові та дипломні роботи, звіти з практики [5]
Валютні операції [2]
Економіка зарубіжних країн [5]
Економіка праці та соціально-трудові відносини [11]
Інфраструктура [3]
Історія економіки та економічної думки [19]
Макроекономіка [11]
Маркетинг [18]
Менеджмент [29]
Митна справа [5]
Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини [12]
Міжнародна торгівля [3]
Міжнародний маркетинг [2]
Мікроекономіка [10]
Основи бізнесу (підприємницької діяльності) [5]
Політекономія [6]

Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 106

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Менеджмент

2 види шпор з міжнародного менеджменту
[ Викачати з сервера (613.7 Kb) ] 11.01.2012, 03:01

1 ШПОРА
1. Суть міжнародного бізнесу.
2. Періодизація розвитку міжнародного бізнесу.
3. Комерційна ера.
4. Експансія.
5. Період концесій.
6. Ера національних держав.
7. Ера глобалізації.
8. Глобалізація та інтерналізація міжнародного бізнесу.
9. Основні стадії інтернаціоналізації бізнесу.
10. Транснаціональні (міжнародні) корпорації як об’єкт міжнародного менеджменту.
11. Основні фази переростання національної корпорації в міжнародну.
12. Теорія інтерналізації.
13. Суть міжнародного менеджменту.
14. Функції міжнародного менеджменту.
15. Особливості діяльності менеджерів міжнародних корпорацій.
16. Здатність менеджерів до міжнародного бізнесу і методи її визначення. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Гарвардській школі бізнесу.
17. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Чиказькій школі бізнесу.
18. Досвід підготовки міжнародних менеджерів у Кейптаунському університеті.
19. Досвід підготовки міжнародних менеджерів в Японії.
20. Основні національні школи менеджменту.
21. Провідна роль американської школи менеджменту.
22. Японський альтернативний менеджмент.
23. Особливості української школи менеджменту.
24. Особливості середовища міжнародного менеджменту.
25. Порівняльна характеристика середовища міжнародних і національних корпорацій.
26. Політико-правове середовище міжнародних корпорацій.
27. Політична складова міжнародного середовища.
28. Основні правові системи.
29. Економічне середовище міжнародних корпорацій.
30. Інструменти порівняння національних економік.
31. Соціально-культурне середовище міжнародних корпорацій.
32. Вплив культури на міжнародний менеджмент.
33. Технологічне середовище міжнародного менеджменту.
34. Сучасні тенденції розвитку міжнародного технологічного середовища.
35. Особливості міжнародного середовища в Україні.
36. Культурний контекст міжнародного мнеджменту.
37. Основні культурні кластери.
38. Основні типи організаційних культур міжнародних корпорацій.
39. Особливості вимірів ділової культури в Україні.
40. Суть міжнародного стратегічного планування.
41. Сучасні стартегічні орієнтації транснаціональних корпорацій.
42. Етноцентризм.
43. Поліцентризм.
44. Регіоцентризм.
45. Геоцентризм.
46. Основні типи міжнародних стратегій.
47. Основні етапи розробки і реалізації міжнародних стратегій.
48. Система планування в міжнародних корпораціях.
49. Особливості стратегічного планування в різних формах міжнародного бізнесу.
50. Суть та особливості прийняття рішень у міжнародних корпораціях.
51. Сучасні методи прийняття рішень у міжнародних корпораціях.
52. Вплив національних культур на прийняття управлінських рішень.
53. Ключові сфери прийняття рішень у міжнародних корпораціях.
54. Управління політичними ризиками.
55. Міжнародні переговори.
56. Вплив національних культур на міжнародні переговори.
57. Особливості прийняття управлінських рішень у міжнародних корпораціях, що діють в Україні.
58. Суть і основні типи організаційних структур міжнародних корпорацій.
59. Міжнародні дивізіональні структури.
60. Глобальні продуктові дивізіональні структури.
61. Глобальні географічні дивізіональні структури.
62. Глобальні функціональні структури.
63. Мультинаціональні матричні структури.
64. Сучасні нетрадиційні форми організації міжнародного бізнесу.
65. Координація та інтеграція діяльності підрозділів міжнародних корпорацій.
66. Управління змінами в міжнародних корпораціях.
67. Інтегровані структури міжнародного бізнесу.
68. Міжнародні стратегічні альянси.
69. Організаційна характеристика транснаціональних корпорацій.
70. Особливості організації міжнародних операцій ТНК в Україні.
71. Система управління людськими ресурсами в міжнародних корпораціях.
72. Особливості мотивації в багатофункціональному культурному середовищі. Прикладні концепції мотивації в міжнародних корпораціях.
73. Система відбору персоналу в міжнародних корпораціях.
74. Визначення заробітної плати в міжнародних призначеннях.
75. Розвиток персоналу в міжнародних корпораціях.
76. Трудові відносини і виробнича демократія.
77. Особливості управління людськими ресурсами в українських відділеннях міжнародних корпорацій.
78. Особливості керівництва в міжнародних корпораціях.
79. Моделі лідерства в міжнародних корпораціях.
80. Лідерство в міжнародному контексті.
81. Особливості керівництва міжнародними командами.
82. Міжнародні ділові комунікації.
83. Комунікаційні потоки в міжнародному менеджменті.
84. Комунікаційні бар’єри і підвищення ефективності міжнародних комунікацій.
85. Особливості керівництва відділеннями міжнародних компаній в Україні.
86. Особливості котролю в міжнародних корпораціях.
87. Основні системи контролю в міжнародних корпораціях.
88. Техніка контролю в міжнародних корпораціях.
89. Особливості контролю в багатокультурному середовищі.
90. Звітність у міжнародному менеджменті.
91. Особливості звітності в різних країнах.
92. Особливості котролю і звітності в міжнародних компаніях, що діють в Україні.
93. Особливості сучасного технологічного розвитку.
94. Міжнародний ринок технологій.
95. Планування технологічної діяльності міжнародних корпорацій.
96. Організація технологічної діяльності міжнародних корпорацій.
97. Система тотального управління якості в міжнародних корпораціях. Міжнародна система стандартів ISO-9000.
98. Статистичні методи управління якістю.
99. Особливості технологічної політики міжнародних корпорацій в Україні. Міжнародне фінансове середовище.
100. Міжнародні потоки грошових коштів.
101. Основні концепції валютних курсів.
102. Управління валютними ризиками.
103. Суть і основні види валютних ризиків.
104. Управління короткостроковими активами і зобов’язаннями міжнародних корпорацій.
105. Управління довгостроковими активами і зобов’язаннями міжнародних корпорацій.
106. Трансферне ціноутворення в міжнародних корпораціях.
107. Ринкові трансферні ціни.
108. Трансферні кінцеві ціни.
109. Договірні трансферні ціни.
110. Витратні трансферні ціни.
111. Змішані методи трансферного ціноутворення.
112. Міжнародна банківська діяльність.
113. Особливості фінансового менеджменту відділень міжнародних корпорацій в Україні.
114. Комерційні операції міжнародних корпорацій.
115. Експортні операції міжнародних корпорацій.
116. Нетрадиційні методи фінансування міжнародними корпораціями експортних операцій.
117. Страхування і державна підтримка експортних операцій міжнародних корпорацій.
118. Імпортні операції міжнародних корпорацій.
119. Особливості торговельних операцій міжнародних корпорацій в Україні.
120. Міжнародний ринок інвестицій.
121. Прямі іноземні інвестиції міжнародних корпорацій.
122. Потрфельні інвестиції міжнародних корпорацій.
123. Міжнародні івестиційні компанії.
124. Особливості міжнародних інвестиційних операцій українських корпорацій.
125. Особливості етики в міжнародних корпораціях.
126. Основні етичні концепції в міжнародному менеджменті.
127. Жінки в міжнародному менеджменті.
128. Соціальна відповідальність міжнародних корпорацій.
129. Екологічна діяльність міжнародних корпорацій.
130. Інтегровані системи екологічного менеджменту.
131. Міжнародні стандарти екологічного менеджменту ISO-14000.
132. Особливості етики і соціальної відповідальності міжнародних корпорацій в Україні.
133. Глобальне управління і глобальний менеджмент.
134. Становлення глобальних підприємств.
135. Динамічна модель глобальних підприємств.
136. Глобальне управління людськими ресурсами в багатокультурному середовищі.
137. Глобалізація культури.
138. Глобальне управління фінансами.
139. Глобалізація технологічного розвитку.
140. Глобальний менеджмент і природне середовище.


2 ШПОРА

1. Сутність міжнародного бізнесу, базові риси його як економічної категорії.
2. Національна і мультинаціональна моделі бізнесу, їхня подібність і відмінності.
3. Характерні риси глобалізації бізнесу.
4.Сутність і структура міжнародного менеджменту.
5.Основні функціональні завдання міжнародного менеджменту.
6. Характеристика зовнішнього середовища міжнародного бізнесу.
7.Основні рольові функції міжнародного менеджера, їх сутність.
8. Економічний і правовий аналіз зовнішнього середовища в діяльності ММ.
9. Роль маркетингового аналізу в прийнятті управлінських рішень у міжнародному бізнесі.
10. Характеристика основних факторів, що сприяють корпоративній інтеграції в міжнародному бізнесі.
11. Форми міжнародної кооперації. Особливість багатонаціональної компанії як форми міжнародного бізнесу.
12. Цілі, реалізовані МНК за рахунок використання міжнародної мережі підрозділів.
13. Характеристика різних організаційних форм міжнародного банківського бізнесу.
14. Сутність міжнародного стратегічного альянсу (МСА), його від-мінність від звичайної міжорганізаційної співпраці.
15. Основні мотиви вступу організації в МСА. Вигоди і втрати, що виникають при утворенні альянсу.
16. Процес ухвалення рішення керівництвом МНК про вступ у стратегічний альянс із місцевою фірмою.
17. Поняття корпоративної стратегії.
18. Проблеми, що повинна вирішувати компанія в процесі інтернаціоналізації.
19. Причини, ідо приводять до інтернаціоналізації діяльності. 
20.Відмінності багатонаціональної конкуренції від глобальної.
21. Пріоритетні напрями в управлінні міжнародною конкурентоспроможністю фірми.
22. Стратегічні проблеми в міжнародній фірмі.
23. Сутність стратегічного планування в міжнародному менеджменті.
24. Принципи децентралізованого планування в міжнародній фірмі.
25. Характеристика й особливості цілей міжнародної фірми.
26.Сутність вимоги внутрішньої й зовнішньої несуперечності цілей
27. Співвідношення між цілями, стратегією і структурою міжнародної компанії.
28. Основні види стратегічних рішень у міжнародному менеджменті, їх відмінності.
29. Специфіка дослідження галузі міжнародною фірмою.
30. Характеристика фінансових ресурсів розвитку міжнародної фірми.
31. Характеристика трудових ресурсів розвитку міжнародної фірми.
32. Характеристика виробничих ресурсів розвитку міжнародної фірми.
33. Вплив зовнішнього середовища на потенціал міжнародної фірми.
34. Фактори, що визначають репутацію міжнародної фірми.
35. Сучасні технології комунікацій у міжнародному менеджменті.
36. Технології ділових переговорів у міжнародному менеджменті.
37. Сутність аналізу стратегічних альтернатив діяльності фірми за рубежем.
38. Сутність аналізу стратегічних альтернатив діяльності міжнародної фірми в країні базування.
39. Завдання, які необхідно вирішити міжнародній фірмі при організації стратегічного планування.
40. Організаційна основа, на якій здійснюється стратегічне планування міжнародної фірми.
41.Подібності й відмінності в діяльності фінансового менеджера і міжнародного фінансового менеджера.
42.Особливості сучасного валютно-фінансового середовища.
43.Поняття "валютного ризику" і причини його появи.
44.Основні інструменти, що використовуються фінансовим менеджером для хеджування валютного ризику.
45. Відмінності між ф’ючерсними й форвардними контрактами.
Переваги й недоліки кожного з них.
46. Характеристика опціонного контракту. Переваги опціонів перед ф’ючерсами і форвардами.
47.Основні способи фінансування фірми, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
48.Традиційні джерела короткострокового фінансування фірми, їх порівняльні переваги й недоліки.
49. Нетрадиційні джерела фінансування експорту компанії.
50. Умови отримання, переваги й недоліки єврооблігаційних позик, іноземних кредитів і єврокредитів.
51. Визначення вартості для міжнародної фірми запозичення фінансових ресурсів за різними способами фінансування.
52. Основні джерела довгострокового фінансування фірми, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
53. Критерії оцінки інвестиційних проектів, їх переваги й недоліки.
54. Поняття й основні принципи управління оборотним капіталом міжнародної компанії.
55. Види ризиків, з якими стикається компанія, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність.
56. Характеристика інструментів хеджування транзакційних валютних ризиків.
57. Стратегії, застосовувані міжнародним фінансовим менеджером при хеджуванні конкурентних ризиків.
58. Традиційні методи фінансування експорту, їх позитивні й негативні сторони.
59. Сутність факторингових і форфетингових операцій з фінансування експорту.
60. Способи державного сприяння експорту.
61. Переваги лізингових операцій перед кредитуванням і орендою. / 62.Характеристика основних видів лізингу, умови їхнього використання.
63.Способи фінансування імпорту, їх переваги й недоліки.
64.Характеристика видів зустрічної торгівлі, умови їх використання.
65.Місце і роль цінних паперів у міжнародному інвестиційному процесі.
66. Характеристика міжнародних інвестиційних товарів.
67. Міжнародні інвестиції у реальні активи й цінні папери.
68. Причини глобалізації інвестиційного процесу і дерегулювання фінансових ринків.
69. Характеристика міжнародного ринку інвестицій.
70. Характеристика специфічних міжнародних інвестиційних .ризиків.
71. Порівняльний аналіз різних схем колективного інвестування, їх основні економічні переваги.
72.Основні типи інвестиційних фондів, їх характерні відмітні риси.
73.Сутність способів оцінки активів інвестиційних фондів.
74. Поняття технологічної політики в міжнародному менеджменті, її основні завдання.
75. Особливості розвитку сучасних технологій, їх місце в міжнародному бізнесі.
76. інновації в міжнародних технологічних стратегіях фірм.
77. Сутність організації міжнародного ринку технологій.
78. Способи фінансування міжнародних НДДКР.
79. Типи організації міжнародних НДДКР, їх переваги й недоліки.
80. Характеристика етапів управління міжнародними бізнес проектами.
81. Основні фактори, що відрізняють управління людськими ресурсами в країні базування та в міжнародному масштабі.
82. Характеристика категорій працівників для зарубіжних операцій.
83. Сутність критеріїв добору міжнародних менеджерів.
84. Основні форми стимулювання персоналу міжнародних фірм.
85. Характеристика ключових принципів організації міжнародного колективу.
86. Визначення понять "зростання" і "розвиток" міжнародної фірми.
87. Характеристика складових "кризового синдрому".
88. Характеристика етапів процесу перебудови міжнародної фірми.
89. Оцінка вигод і успішності перебудови міжнародної фірми.
90. Організаційні заходи, що підкріплюють процес перебудови міжнародної фірми.
Категорія: Менеджмент | Додав: Ross
Переглядів: 8521 | Завантажень: 1574 | Коментарі: 118 | Рейтинг: 3.0/4
Всього коментарів: 2
2 Віка  
0
р

1 Александр  
0
Спасибо вам огромное очень помогли!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Форма входу

Міні-чат


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz